6097761609 |
Iniciació a la plataforma moodle II |
2020-2021 |
Taller a centre. Secundària en general |
|
|
|
3/9/2020 - 26/11/2020 (10 hores) de 10:00h a 12:00h |
|
INS Ronda |
|
c. Henri Dunant, 3 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 03/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
En aquesta segona part es tractaran temes més específics com la configuració del curs, l’avaluació i la retroacció de les diferents activitats i la creació de proves online
|
| |
Objectius |
1. Aconseguir una aparença més amable i atraient per a l’alumnat.
2. Millorar la comunicació professor alumne a l’avaluació de les tasques.
3. Configurar el llibre de qualificacions per a que l’alumne sigui conscient de la seva situació vers la matèria en concret.
4. Adquirir el coneixement de les diferents modalitats de preguntes per a que el professorat pugui fer proves online
|
| |
Continguts |
Continguts
1. Edició del curs.
2. Configuració del curs.
3. Avaluació i retroacció.
4. Configuració del llibre de qualificacions.
5. Informe d'activitats.
6. Creació de proves online.
7. Tractament del banc de preguntes
|
| |
Formador/a |
Higinio Paz Marín
|
| |
Avaluació |
Previsió del centre d'accions de seguiment i avaluació de la transferència immediata a l'aula:
1. Comptabilitzar la quantitat d'activitats realitzades a la plataforma moodle pel professorat.
2. Comptabilitzar la quantitat de professor que han millorat la retroacció de les seves tasques.
3. Comptabilitzar la quantitat de professor que fan servir el llibre de qualificacions de la plataforma moodle.
4. Comptabilitzar la quantitat de proves online realitzades fent servir la plataforma moodle.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les sessions formatives.
Realització de les tasques assignades (hores no presencials)
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
03/09/2020 |
1000 |
1100 |
Sessió 2 |
dijous |
12/11/2020 |
1000 |
1200 |
Sessió 3 |
dijous |
26/11/2020 |
1000 |
1200 |
|
| |